Google oglaševanje

Google oglasi, ki prinašajo rezultate, ne stroškov

Usmerite svoj proračun tja, kjer ustvarja največji učinek in dosezite prave stranke točno v trenutku, ko vas potrebujejo.

Več kot X zadovoljnih strank

Zaupajo nam

Dosezite več strank tam, kjer se začne vsak nakup – na Googlu!

Google oglasi so najučinkovitejši način, da pritegnete ljudi, ki že iščejo vaše izdelke ali storitve.

Dosezite stranke prek Google iskalnega omrežja

Pritegnite pozornost pravih ljudi točno v trenutku, ko iščejo, kar ponujate. Z Google iskalnimi oglasi natančno ciljate prave uporabnike, nadzirate proračun in sproti prilagajate strategijo za optimalne rezultate.

Dosezite stranke prek Google prikaznega omrežja

Prikazujte svoje oglase na tisočih spletnih straneh, aplikacijah in platformah.

Ostanite v mislih svojih obiskovalcev z remarketingom

Ne dovolite, da vam konkurenca ukrade stranke, ki so že pokazale zanimanje za vašo ponudbo. Z učinkovitim remarketingom ostanete v ospredju njihovih misli in jih v pravem trenutku spodbudite k odločitvi.

Kako ustvarjamo uspešne Google oglasne kampanje

Zavedamo se, da ste omejeni z časom. Zato smo postopek poenostavili, vi nam zaupate svojo vizijo in cilje, mi pa poskrbimo za vse ostalo — od načrtovanja do izvedbe.

Analiza kampanj

Pregledamo vaše obstoječe oglase, odkrijemo, kaj deluje, kaj ne, in kje so skrite priložnosti za izboljšave.

Razvoj landing strani

Ustvarimo ali optimiziramo landing strani, ki bodo prilagojene na oglase.

Postavitev kampanj

Analiziramo idealne stranke, izberemo prave ključne besede in zasnujemo učinkovite kampanje.

Upravljanje in sledenje konverzijam

Spremljamo, kaj se zgodi po kliku, in na podlagi rezultatov optimiziramo kampanje in spletne strani za boljše rezultate.

expandCreated with Sketch Beta.

Širjenje kampanj

Ko postavimo trdne temelje, širimo oglaševanje na dodatna omrežja in optimiziramo strategijo za še boljše rezultate.

Analiza in poročanje

S stalnim spremljanjem in natančnim poročanjem ste vedno na tekočem z uspešnostjo kampanj in učinkovitostjo vaših oglasov.

Nekaj naših zadnjih projektov

Vsak projekt je unikaten, in nosi svojo zodbo. Zato se trudimo da vsak naš projekt izrazi karakteristike svojega lastnika.

Urska pivk

Spletna stran in trgovina za Life coaching

Bc rogaska

Spletna trgovina za prodajo koles in kolesarske opreme

Anna Lee parfumi

Predstavitev ponudbe točenih parfumov

Bi tudi vi imeli takšno spletno stran?

Cenik

Osnovni

Za podjetja, ki želijo vzpostaviti stabilno spletno prisotnost in postaviti temelje za povečanje prodaje.

200€

+ enkratni strošek vzpostavitve kampanj v višini 100€

Najpopularnejša izbira

Profesionalni

Za podjetja, ki želijo povečati prepoznavnost in prodajo z učinkovito in ciljno usmerjeno oglaševalsko strategijo.

400€

+ enkratni strošek vzpostavitve kampanj v višini 200€

Premium

Za podjetja, ki želijo izstopati v svoji panogi, povečati prodajo in prepoznavnost blagovne znamke.

750€

+ enkratni strošek vzpostavitve kampanj v višini 300€

Brezplačno darilo ob nakupu naših digitalnih storitev.

Ob nakupu kot darilo prejmete

Do google oglaševanja v samo 4 korakih

1

Brezplačen posvet

Spoznamo vaše cilje, vizijo in dosedanjo strategijo.

2

Načrtovanje in ponudba

Pripravimo jasen načrt in ponudbo z vsemi potrebnimi koraki za dosego vaših ciljev.

3

Raziskava trga

Raziščemo trg, da spoznamo vaše idealne stranke.

4

Vzpostavitev kampanj

Na podlagi raziskave in budgeta ustvarimo personalizirane oglase.

Prilagodljivost

Vedno smo na voljo za vprašanja in zagotavljamo jasne in hitre odgovore.

Oseben pristop

Prisluhnemo vašim potrebam in uredimo rešitev, prilagojeno na vaš problem.

Dolgoročna podpora

Po končanem projektu še vedno nudimo podporo.

Zakaj izbrati nas? 🤔

Cenovno dostopno

Cenovno dostopno tudi manjšim posameznikom.

Transparentne cene

Brez dodatnih skritih stroškov.

Hitro izvajanje

Spoštujemo roke in zagotavljamo pravočasno izvedbo projekta.

Pripravljeni na naslednji korak? ✨

Niste prepričani, kje in kako začeti? Potrebujete strategijo, nasvet ali samo mišljenje?
Rezervirajte brezplačen posvet in skupaj poiščimo najboljšo rešitev za vas.

1

Naročite se na posvet

2

Sproščen pogovor

3

Ponudba v roku parih dni

Pogosta vprašanja in odgovori

Spoznamo vaše cilje, dosedanjo strategijo in pričakovanja, pregledamo proračun ter svetujemo najprimernejši paket in taktiko za vaše potrebe.

Običajno vidite prvi znak odziva (klikov in obiskov) že takoj po zagonu kampanje. Prve konkretnejše optimizacije in izboljšave pa običajno prinesejo jasno rast v 4-5 tednih.

Profesionalni. Odlično ravnovesje med ceno in učinkom – vključuje testiranja, več oglasnih skupin in analize, ki poskrbijo za konkretne rezultate že v parih tednih.

Ne, vsak paket ima svoj enkratni strošek vzpostavitve kampanj, ki zajema raziskavo ciljne publike, analizo ključnih besed in tehnično izvedbo.

Google Tag je koda, ki jo dodamo na vašo spletno stran in omogoča, da spremljamo, kaj obiskovalci počnejo – od klika do nakupa. S temi podatki nato optimiziramo oglaševanje za dosego boljših rezultatov.

Redno spremljanje uspešnosti oglasov in ključnih besed ter prilagajanje strategije za boljše rezultate in manjše stroške.

Če se v prvih 60 dneh odločite za nadgradnjo paketa, vam od razlike v ceni mesečnega paketa priznamo 10% popust.

Z A/B testiranjem primerjamo različne naslove pri iskalnih oglasih ali različne slike pri prikaznih oglasih. Postopek je preprost: podvojimo oglasno skupino, ki jo želimo izboljšati, in v podvojeni skupini preizkusimo nove naslove ali slike. Na podlagi rezultatov nato ustavimo tisto skupino, ki dosega slabše rezultate. Cilj A/B testiranja je najti najbolj učinkovito različico oglasa za boljše rezultate kampanje.

Cena klika je odvisna od tega, koliko oglaševalcev tekmuje za iste ključne besede. Več kot je konkurence za določeno besedo ali frazo, višja je cena, ker se oglasi “borijo” za najboljše mesto. Prav tako na ceno vplivata tudi kakovost oglasa in njegova relevantnost – bolje kot je oglas prilagojen iskalnim izrazom, nižjo ceno lahko doseže.

Remarketing cilja obiskovalce vaše strani ali profila, ki so že pokazali zanimanje. Tako jih opomnite na svojo ponudbo in povečate verjetnost konverzije.

Za najboljše rezultate je pomembno, da imate urejeno in optimizirano spletno stran ali trgovino, ki je prilagojena za obiskovalce, ki prihajajo prek oglasov. Brez spletne strani ali trgovine žal ne moremo zagnati Google oglasov, saj je cilj, da uporabnike pripeljemo na ustrezno mesto, kjer lahko opravijo nakup ali izvedejo drugo želeno dejanje.

Preprosto kliknite na gumb “Brezplačen posvet”, izpolnite kratek obrazec in že se dogovorimo za termin pogovora.